Nedir?

Bu bir dışa vurum yada saklı kalmış haykırışların ortaya çıkışıdır. Kimine göre resimlerini paylaştığı elektronik alan, kimine göreyse hayatının akışını paylaştığı günlüktür. Kimine göreyse aykırı, ciddiyetsiz blog şeysidir!

Dergi Marketi veya Sosyal Aglar Yüzünden Yapılan Alısverisler

     Sosyal ağların alışveriş davranışları üzerine etkisini etraflıca yazacak kadar donanımım yok satış pazarlama bilimi adına. Ama aylık kredi kartı ekstrelerimi biraz inceleyince hangi alışverişi hangi motivasyonla, kimin gazına gelip aldığımı düşününce bu konu hakkında kendi adıma fikir sahibi oldum. Sosyal ağlardan işitip/görüp, heveslendiğim ve satın aldığım şeyleri kayıt altına alayım dedim.
     Bunlardan ilki Dergi Marketi. Geçen ayın dergilerini yarı fiyatına, bütün ekleri ile birlikte ücretsiz kargo ile, size ulaştırıyor.
     Ben Wrzl’nin friendfeed’deki evimiz her ay dergi doluyor yaşasın! yazısı ile tanıdım. Yazıyı okumam, dergimarketi.com’a gitmem ve dergileri seçip aboneliğimi başlatmam yarım saat içerisinde oldu sanırım. Ödemeyi havale ile yapınca seçtiğim bir dergiyi de onlar yolladı. Şimdi her ayın ortasında evimiz dergi doluyor. Zaten ailecek basılı materyel ve kırtasiye manyağıyız. Müşteri ilişkileri de gayet iyi. Beğenmediğimiz dergiyi de değiştirebiliyoruz bir sonraki ay için. Mesela, geçen ay bir derginin kitap eki eksik gelmişti, bildirdik, hemen aynı dergiyi ekiyle ve yanında iki adet hediye dergi ile tekrar gönderdiler.
     Sonuç olarak, sosyal ağlardan bir tavsiye aldım, alışveriş yaptım ve memnun kaldım. Şimdi de ben tavsiye ediyorum. Diğer örnekler ile daha sonra devam edeceğim.